SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI PING PONG MSSM, BAHAGIAN SUKAN, KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA

Wednesday, March 26, 2014

Penghargaan kepada Mantan PTPS Ping Pong WPKL


Puan Christina Chee, mantan PTPS Ping Pong WPKL telah bersara pada 14 Februari 2014. Beliau mula melibatkan diri dalam MSSM sejak tahun 1981 sebagai jurulatih. Pada tahun 2010, beliau dilantik sebagai PTPS Ping Pong WPKL. Disebabkan komitmen dan dedikasi Puan Chee terhadap pembangunan sukan ping pong, beliau telah dianugerahkan Anugerah Guru Berjasa dalam Majlis Anugerah Sukan KPM MSSM-MILO 2013 yang telah berlangsung pada 19 Mac 2014 di Putrajaya Pullman Lakeside.

Anugerah Guru Berjasa Sukan

Walaupun Puan Chee telah bersara, beliau masih meneruskan khidmat baktinya dalam menjayakan pengelolaan Kejohanan Ping Pong MSSM yang sedang berlansung pada 24 hingga 28 Mac 2014. Untuk menghargai jasa dan bakti beliau, PTPS MSSM dan semua  PTPS MSSN bersama Penyelaras Ping Pong MSSM telah menyampaikan cenderamata kepada Puan Chee sebagai tanda kenangan. 

Cenderamata Kenangan
Ucapan setinggi penghargaan dan terima kasih kepada Puan Chee di atas sumbangan beliau kepada Ping Pong MSSM. Semoga Puan Chee akan terus menyumbangkan khidmat bakti beliau demi pembangunan sukan ping pong negara.


THANK YOU VERY MUCH, CHRISTINA.. 
WE WILL MISS YOU..

No comments:

Post a Comment